mandag 9. januar 2012

10 beste bilder





Dette bildet tok jeg i Kreta i høst. Jeg vil si det har en naturlig innramming med at kattene ligger "innrammet" i blomsterkassen. I dette bildet er det vertikale og horisontale linjer. Jeg zoomet inn på kattene, men zoomet ikke helt inn fordi jeg ville ha med noen av detaljene rundt. Jeg tok bildet i en spesiell vinkel for å gjøre det litt mer spennende og med et litt "mørkere" lys i forhold til hvor lyset fra taket kom. Det ble som du ser litt skygge bak planten. Det er tatt ovenfra men samtidig snudde jeg kameraet litt på siden som sagt for å gjøre det litt mer spennende. Det er varme farger i bildet. 



Dette bildet er tatt i Bergen by. Det skaper en spesiell stemning og fargene er litt mer kjølig og fordi det er så mange duer samlet på en plass gir det en veldig følelse av byliv på en litt kjølig dag. I bildet er det en S-linje. Det er en av hoveddelene i bildet ved at duene er plassert på gjerdet som går i en sving ut av bildet uten at det har noen ending i dette bildet. Duene som er innenfor gjerdet har naturlig innramming. Bildet er tatt fra siden. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar